tisdag 12 januari 2016

Så sjukt jävla lättad över....

Över att jag kan avsluta ett kapitel som har plåga mig en del dem senaste åren..

Äntligen har det blivit officiellt!! Att lillen faktiskt bara kommer att ha sin mamma då pappan är olämplig! Ja det var och är han med största protest...


Kan inte beskriva hur jävla gott det känns! Är helt lyrisk!! Nu kan han inte skada det som jag höll nära mitt hjärta när jag tog hand om honom när jag och äcklet var tillsammans...

Han kan inte för den delen skada mig längre för nu läggs kapitlet i arkivet och lååååååångt ner ska det!

Kapitlet som läggs ner lååångt ner innehåller Misshandel, knivhot, yxhot, olaga frihetsberövande, bedrägeri och annat... Är så jävla skönt att det är jämnat med marken nu!

Ha en sjukt underbar dag tills nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar