tisdag 19 januari 2016

Något jag längtar tillbaka till!

Givetvis så längtar jag tillbaka till I april förra året! Att vara utomlands i tre veckor var fantastiskt!

Det bästa är att om två år så kommer jag att åka dit igen har pappa meddelat! Så förbannat underbart säger jag bara!

Givetvis pratat jag om Thailand! Jag saknar Ao nang! Där trivdes jag som fisken i vattnet!

 Här kommer några bilder som jag gillar från Thailand!

Ruggit bruna ben ;)

Favoritstället ever!! Så sjukt mysigt!!

Blev en del saker när det gäller sakerna!!

En annan sak som jag älskade när vi var i Thailand var ju att vara där på vattenfestivalen!! :D
Vill man absolut göra något med hela familjen och inte är rädd för närgångna människor så kan jag varmt rekommendera att man tar och köper sig en vattenpistol i Bangkok! Lätt värt det och så sjukt jävla roligt! Man får till och med skjuta på poliserna!

Ha det bra bloggen så hörs vi i nästa blogginlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar