tisdag 19 januari 2016

Dagens bästa föreläsning!

Fick äran och titta på en föreläsning här på nätet.. Ett så kallat Webinar.

Det var faktiskt en väldigt rolig Föreläsare faktiskt Max Söderpalm. Föreläsningen hette "passiv inkomst - Ja tack"

 
Detta är Max Söderpalm som föreläste! En föreläsare som  verkligen vet hur man ska få en publik via internet att faktiskt känna sig engagerad i föreläsningen och att man kunde skicka frågor under tiden var ju bara väldigt bra tyckte jag! Så in med er och ta en titta på vem han är!

I och med att jag håller på att starta upp en liten hemlighet så passade verkligen denna föreläsningen in i mitt liv just nu!

Han gav väldigt bra för vad man ska göra  för att komma den lilla biten längre än alla andra! Givetvis tycker jag att ni ska ta er tid att gå in på facebooksidan som han har!

För vill man lära sig det lilla extra så är han absolut en bra föreläsare att lyssna på när man håller på nätverksföretag.

Givetvis så kommer jag att dela med mig av denna underbara föreläsning!

Klicka på denna länken nedan så kan ni lyssna på det jag lyssnade på!

https://youtu.be/hCNjTdnlTOI


Ha nu en trevlig stund när ni tittar på föreläsningen! Så ses vi i nästa blogginlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar