torsdag 14 januari 2016

Sååå sjukt skönt!

Myskvällen med Sara blev underbar!

Herre min gud vad det känns bra i ansiktet!! Först peel och sen efter det en annan typ av ansiktsbehandling! Känns som om jag har fått ny hud i ansiktet!

Len som en barnrumpa kan man säga! Men gudarna vad det är skönt att pyssla om sig själv! Eller ja de var ju Sara som pyssla om mig.

Idag kom jag på att det var fredag imorgon! Imorgon blir det att sätta sig i möte med Sara igen!

Ska bli kul och intressant faktiskt! Så det blir att smida lite planer!

Det kommer nog gå bra!

Helgen i sig blir nog en lugn helg.. Tänkte jag ska fixa lite och städa! Men även att fixa lite med papper och lite annat!

Nej nu blir det film mys med Sara och sambon!

Ha det bra bloggen så hörs vi i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar