onsdag 13 januari 2016

Nej fy skäms!

*skrattar* Idag har inte varit en riktig blogg dag! Skärpning!

Blir att strukturera upp dagarna lite mer för att jag ska kunna få ordning på det :P Såhär kan jag ju inte ha det!

Äntligen har jag fått mer energi till en massa.. Nu är det bara självförtroendet som ska få sig en boost för att allt ska lyckas och bli bra!

Det är en av mina mål nu när jag har mitt mest jobbigaste kapitlen stängd och nu kan han inte bryta ner mig mer! Så nu är det bara det positiva och inget annat som ska in i mitt huvud. Detta ska bli mitt år! Det är mitt mål detta året..

Ett delmål som jag har som jag bara har tyckt varit barnsligt eller inte funkat för mig är meditation.. Det enda är att jag måste lära mig att ta 10-20 minuter till att bara vara för mig själv. Det kommer inte bli lätt men det ska jag kunna oavsett om här är någon annan här hemma eller bara jag alla katterna!

Ett annat delmål är att jag ska gå ner i vikt och det har jag ju nämnt tidigare! Anledningen till det är att jag kommer inte ner i några av mina byxor eller de fina kläderna jag hade innan vilket är drygt då jag har massor med kläder.


Men men nog om det!

Ha det bra bloggen så hörs vi i nästa inlägg! Ja, jag lovar att bättra mig:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar