fredag 15 januari 2016

Imorgon bär det av till...

Min bästa kompis så klart! Vi behöver en SanneSaradag. Det är en dag när jag och Sara bara umgås.. Nej det är inte Sara som jag har möte med utan det är en annan Sara i mitt liv! Har en del personer med namnet Sara i mitt liv.

Men Har kommit på att det är många av dem som heter Sara som är mig nära!


Min egna Sara har jag känt sen mellanstadiet tror jag! Känns dock som för alltid :P Vi har dock haft uppehåll i vår relation då vi gled från varandra när jag flytta upp till Stockholm.. Men när jag kom ner igen skulle hon föda sitt barn så fick jag ringa hennes föräldrar mitt på natten och förvirrade var dem då dem inte hade pratat med mig på flera år.. Rätt kul när man får frågan "va vem sanne" Sanne va?"

Men liten kom någon dag efter i alla fall :D

Nej nu ska denna tösen i bingen hade jag tänkt!

Ha det bra bloggen så hörs vi i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar