fredag 15 januari 2016

Denna underbara produkt använde jag mot värk i käken!!!



Snacka om en bra kombination! Det bästa är att det tar bara några minuter med apparaten till höger för att käken skulle kännas som vanligt igen utan smärta.

Det var även denna maskinen som hjälpte mig att få en dunder len hud! Fast då använde jag en annan sak för att fixa huden.

Den produkten till vänster är också en sjukt bra produkt som man kan använda på så många mer ställen än bara benen! Jag vet att det har funkar på en vän armbåge efter hon hade sträckt sig efter gymmet!

Det som jag tycker är så bra med Gråa tuben är att man bidrar till att det planteras när man köper en produkt!

Är ni intresserade av denna produkten så kontakta mig!

Ha det bra bloggen så hörs vi i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar