onsdag 13 januari 2016

Dagens mest inspirerande människa.

Tänkte jag skulle berätta för er om en person som väldigt speciell för mig!

Detta är en person som jag lärde känna på midsommarafton förra året. Under denna tiden fram till nu har Sara som hon heter ställt upp en massa för mig och även visat mig saker jag inte hade brytt mig om innan.

Sara har varit en av dem personerna som har fått mig till det bättre välmåendet jag har! När jag som dåligast så var det hon som fanns på plats om det var något och har varit så efter.

För att berätta lite om Sara utan att vara för personlig!
Så kan jag säga att Sara är en tjej som är bestämd men ändå snäll. Hon är en tjej som absolut hjälper där det behövs. Hon är just nu väldigt målinriktad på sina mål som hon har!

Det som gör Sara så inspirerande är att hon har ett sånt jävla driv när hon verkligen vill något! Som till exempel mötet jag ska ha med henne idag! Är så supertaggad för detta mötet! För man får så mycket energi av Sara och det samma när det gäller träningen!

För att avsluta detta meddelandet vill jag Tacka dig Sara för att du fanns när jag behövde det som mest! Tack för att du peppar och stöttar mig i vardagen! Du är en pärla!!

Grattis för din födelsedag förresten igen!!

Hörs i nästa inlägg bloggen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar